Tuesday 13 October 2009

gunung gading + genting trip

那天,
放假时,
去了LUNDU的国家公园-GUNUNG GADING,
不过因为还没拿到很多照片,
只能POST一些上来。。



This is our group...
This is the trip's aim... lol. luckily we manage to find it... at least we can see the flower already not the bud..



After that we go to the beach, the beach is located at sematan.

Walking along the beach.. the girl taking umbrella is me... haha! lol
----------------------------------------------------------------------------------------------------
那个假期过后,
回来的学校的那个周末,
又去了云顶。。
我才发觉到提到玩乐的话,
原来我可以那么有精神的。。
前一晚还忙中秋舞台表演的东西,
第二天还要早上6点半就醒来了。。
我还可以很有精神一整天。。
this is our group photo.. 8 members in a group... members of Jared's club (well, i still dunno how to spell his name) A group full of members who like to have fun..

my cool fren... lol
taking photo with cable car..
actually in the group got 2 members are sick that day.. however, they all didn't care bout that..
I am the middle one.. lol.. very exciting game.. I never thought that i dare to play that.


a group photo before check out.

去云顶的那个晚上,
一个在云顶做工的朋友约了我出来,
跟他聊了一下,
很意外,
他会和我聊起心事,
他在那里做到很不开心,
曾经一个喜欢下厨的人,
现在已经在厨房里做工的人了,
却告诉我他后悔进入这一个行业。。
已经是第2个这样对我说的人了,
曾经很喜欢的,
可是进到去却后悔了,
难道理想,爱好一进到现实,
就会被扭曲了吗?

No comments: